Obchodní podmínky

Níže jsou uvedeny všeobecné obchodní podmínky, kterými se řídí vztah mezi společností FH
Delta air s.r.o (dále jen poskytovatel) a mezi objednatelem či uživatelem služeb uvedené
firmy (dále jen zákazník).

Všeobecné obchodní podmínky

1. Všeobecná ustanovení
1.1. Poskytovatelem služby je společnost:

FH Delta air s.r.o. IČ: 07016662 se sídlem Budovatelů 526, 330 03 Chrást, provozovna letiště Erpužice

1.2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztahy a vymezují práva a povinnosti mezi
poskytovatelem a objednatelem, popř. zákazníkem, tj. třetí osobou, v jejíž prospěch je služba
objednána, nebo která službu využije. Veškeré takové smluvní vztahy se řídí obecně závaznými
právními předpisy České republiky a těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.

1.3. Odesláním objednávky (tj. návrhu smlouvy) objednatel stvrzuje, že se seznámil s těmito
Všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi bezvýhradně a plně souhlasí. Tyto Všeobecné
obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy. Smlouva je uzavírána v českém jazyce,
nedohodnou-li se smluvní strany jinak. Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou zobrazeny na
internetových stránkách www.fhdelta.cz

2. Předmět smlouvy
2.1. Předmětem smluvního vztahu je závazek poskytovatele služeb zajistit dodání služeb popsaných
ve smlouvě (tedy objednávce a jejím potvrzení) a závazek objednatele zaplatit za poskytnutí těchto
služeb poskytovateli sjednanou cenu a služby za stanovených podmínek využít.

2.2. Objednatel si může objednat službu, poukázky na služby či zboží z aktuální nabídky poskytovatele
služeb uvedené na internetových stránkách poskytovatele či další specifikované služby na webu
www.fhdelta.cz

2.3. Objednatel může objednat konkrétní službu, které může příjemce služeb využít za cenu platnou v
době rezervace konkrétní služby.

3. Cena a platební podmínky
3.1. Cena nabízených služeb je vždy uvedena na internetových stránkách poskytovatele služeb
www.fhdelta.cz. Cena služby dle konkrétní uzavřené smlouvy je vždy uvedena v objednávce služby a
je vždy uvedena včetně příslušné sazby DPH.

3.2. Cena může být kupujícím uhrazena převodem z účtu, poštovní poukázkou, v hotovosti a fakturou.

3.3. Při platbě převodem z účtu a poštovní poukázkou musí být platba uskutečněna se správným
variabilním symbolem a to tak, aby ke dni realizace služby byla částka doložitelně připsána na účet
poskytovatele. V opačném případě může poskytovatel požadovat provedenou službu uhradit na
místě.

3.4. Při platbě v hotovosti může být tato provedena v českých korunách nebo v eurech (přepočet
kurzu daného dne).

3.5. Při platbě na fakturu je nutno v objednávce předat fakturační údaje.

3.6. Akční slevy na služby není možné kombinovat nebo sčítat s jinými slevami nabízenými
poskytovatelem.

4. Objednávka
4.1. Objednávku služeb či poukazů lze učinit prostřednictvím internetových stránek poskytovatele
služeb www.fhdelta.cz, e-mailem nebo telefonicky.

4.2. Objednávka představuje návrh objednatele na uzavření smlouvy, jejímž předmětem bude
poskytnutí služby uvedené v objednávce, za podmínek v ní a v těchto Všeobecných obchodních
podmínkách uvedených.

4.3. Fakturační adresou se rozumí adresa objednatele, tj. osoby, která bude hradit objednanou službu
nebo poukaz.

4.4. Doručovací adresou se rozumí zpravidla adresa objednavatele (e-mailová nebo poštovní). Pokud
má být zásilka odeslána na adresu příjemce, je nutné to v objednávce výslovně uvést (vyplnit údaje v

Doručovací adrese). Pokud Doručovací adresa nebude vyplněna, bude zásilka odeslána na fakturační
adresu.

5. Poukazy
5.1. Poskytovatel služeb doručí objednateli nebo třetí osobě, v jejíž prospěch je smlouva sjednána,
poukaz na doručovací adresu uvedenou v objednávce.

5.2. Za vyřízení objednávky poskytovatelem se rozumí odeslání poukazu na doručovací adresu
objednatele (e-mailová nebo poštovní).

5.3. Ceny služeb a poukazů uvedených v Ceníku na webových stránkách poskytovatele
www.fhdelta.cz a jsou uvedeny bez nákladů na doručení. Poskytovatel si účtuje následující dodatečné
náklady za doručení objednávky viz ceník publikovaných na webové stránce.

5.4. Doba, po kterou trvá závazek poskytovatele služeb dodat službu, je uvedena na poukazu –
platnost poukazu.

5.5. Poukaz nelze vyměnit za protihodnotu ve formě peněz.

5.6. Platnost poukazu zakoupeného u poskytovatele je 8.měsíců.

5.7. Příjemce služby má právo požádat poskytovatele služby o prodloužení platnosti vydaného
poukazu na vybrané služby. V případě, že nemožnost čerpání služby v termínu nebyla způsobena ze
strany poskytovatele služby, poskytovatel služby prodlouží platnost poukazu o 1 měsíc v případě, že
příjemce služby uhradí poplatek za prodloužení poukazu ve výši 500,- Kč/osoba nebo o 2 měsíce s
poplatkem 1000,- Kč popřípadě až o 3 měsíce s poplatkem 1500,-Kč. Podmínkou je, že poukaz je v
době žádosti o prodloužení plně zaplacen a v den žádosti prodloužení platný. Zaplněný termín
požadovaný ze strany objednatele nezakládá důvod ani nárok k bezplatnému prodloužení poukazu.

5.8. Platnost poukazu je možné prodloužit po zaslání žádosti na e-mail, žádost musí obsahovat jméno
klienta (kdo službu objednával) číslo poukazu a poukaz musí být v den žádosti platný. Poukaz je
možné považovat za prodloužený až po písemném potvrzení ze strany poskytovatele.

5.9. Platnost poukazu vystaveného smluvním partnerem / smluvní agenturou poskytovatele se řeší
přímo s tímto smluvním partnerem / smluvní agenturou. Podmínky poplatku za prodloužení poukazu,
budou sděleny klientovi emailem.

5.10. Platnost poukazu v případě slevové akce vypsané poskytovatelem nebo smluvním partnerem /
smluvní agenturou poskytovatele lze prodloužit po písemné žádosti a to v případě, že příjemce služby
uhradí poplatek za prodloužení poukazu ve výši doplatku do celkové výše ceny požadované služby.

6. Rezervace
6.1. Rezervaci termínu zakoupených služeb lze učinit prostřednictvím internetových stránek
poskytovatele služeb, e-mailem nebo
telefonicky. Rezervace je považována za potvrzenou pouze v případě, že objednatel obdrží zpětný
potvrzovací e-mail, nebo sms v níž bude uvedeno konkrétní datum, čas zahájení a místo zážitku.

6.2. Rezervační termíny jsou vypsány na webových stránkách poskytovatele
www.fhdelta.cz/rezervace. Provozní sezóna pro vybranou službu je od 1.dubna a končí 29.listopadu
daného roku.

6.3. Rezervace termínu využití konkrétní služby musí být sjednána s poskytovatelem služeb s
dostatečným předstihem, doporučená doba 14 dní předem. Poskytovatel má právo odmítnout
rezervaci v případě, že je požadovaný termín plně obsazen. Příjemce služby v tomto případě zvolí
nejbližší volný termín v rámci platnosti svého poukazu.

6.4. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu lokality služby. Změnou lokality a technologie nevzniká
nárok na finanční kompenzaci ani stornování poukazu.

6.4. Příjemce služby je oprávněn zrušit rezervaci služby nejpozději 24 hodin před dnem sjednaného
termínu bez storno poplatků. Pokud je rezervace zrušena později než v uvedené lhůtě (anebo se
příjemce služby nedostaví) není příjemce služby oprávněn žádat o novou rezervaci a poukaz je
označen jako 100% uplatněný – využitý. Zrušit službu v den konání nebo méně jak 24 hod nelze!

6.5. Pokud bude rezervace stornována poskytovatelem z důvodu zásahu "vyšší moci" (zejména
počasí), má příjemce služby nárok na sjednání nového termínu v rámci platnosti poukazu, popř.
nebude-li možný termín v rámci doby platnosti poukazu, tak nejbližší možný volný termín. Příjemce
služby však nemá nárok na náhradu škody vzniklé mu v souvislosti se zrušením rezervace.

6.6. Zákazník je povinen zkontrolovat platnost poukazu v době služby – zážitku.

6.7. Poukaz musí být v platnosti uplatněn nikoliv pouze zarezervován.

7. Odstoupení od smluvního vztahu – storno
7.1. Poskytovatel služby je oprávněn okamžitě odstoupit od smlouvy v následujících případech: V
případě zrušení poskytování požadované služby ze strany subdodavatelů. V takovém případě má
příjemce služby nárok na vrácení zaplacené ceny. O zrušení služeb je poskytovatel služeb povinen
příjemce služeb informovat nejpozději při žádosti o rezervaci služby. Smluvní strany jsou oprávněny
se v těchto případech dohodnout na poskytnutí náhradní služby v hodnotě původně sjednaných
služeb.

7.2. Objednatel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí plnění,
pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (internet, e-mail, telefon), a
to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce. Rozhodne-li se objednatel využít tohoto práva, musí
odstoupení od smlouvy doručit poskytovateli služeb nejpozději do 14. dne od objednávky poukazu.

7.3. Objednatel má právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy od okamžiku jejího uzavření do
okamžiku rezervace služby za předpokladu, zaplatí-li poskytovateli odstupné ve výši 1200,- Kč –
storno poplatek. Poskytovatel vrátí částku poníženou o storno poplatek na číslo účtu zaslané
zákazníkem.

7.4 Storno poukazu bez storno poplatku je možné v případě neuskutečněného čtvrtého pokusu o let
(rezervace), který byl zrušen ze strany poskytovatele. Zrušení z důvodu nepřízně počasí, které nelze
ovlivnit, se nezapočítává do celkového počtu pokusů o let.

7.5. Žádost o storno poukazu musí být zaslána písemně (e-mailem). V žádosti musí být uvedeno,
jméno objednavatele, číslo poukazu, číslo účtu, jméno zákazníka a telefonní kontakt. Částka bude
zaslána jen na základě souhlasu objednatele.

8. Práva a povinnosti smluvních stran
8.1. Příjemce služby je povinen sám posoudit, zda je zdravotně a fyzicky způsobilý k bezpečnému
absolvování vybrané služby. Informace o případných omezeních, které se mohou týkat některých
nabízených aktivit (např. věk, zdravotní a tělesná způsobilost, případně požadavek na zdravotní
prohlídku) zjistíte písemným dotazem u poskytovatele. Příjemce služby využívá vybranou službu zcela
na svou vlastní odpovědnost.

8.2. Minimální věk pro absolvování zážitku – letu je 12 let, horní hranice není stanovena. Nejvyšší
dovolená váha pro absolvování služby je 100.kg. Při váze klienta nad 100 kg do maximální povolené
váhy 109.kg účtujeme příplatek viz webová stránka – ceník

8.3. Lékařská zdravotní prohlídka pro absolvování letu není nutná, každý pasažér před letem potvrdí
čestné prohlášení, že je zdráv. Případné zdravotní omezení nahlásí provozovateli – pilotovi. Ten je
oprávněn zákazníka po zhodnocení zdravotních rizik odmítnout. Zážitkové – Seznamovací lety nejsou
vhodné pro diabetiky, kardiaky nebo klienty po vážných operacích.

8.4. Příjemce služby je povinen dostavit se ve sjednaném termínu na místo poskytnutí služby.

8.5. Příjemce služby je povinen dostavit se na místo poskytnutí služby s příslušným poukazem. Pokud
příjemce nepředloží před poskytnutím služby poukaz, bude rezervace považována za stornovanou ze
strany příjemce služby s důsledky uvedenými v bodě 6.4. těchto Všeobecných obchodních podmínek.

8.6. Objednatel je povinen zajistit doprovod a dohled dospělé osoby, pokud je příjemcem služby
osoba mladší 15 let, popřípadě zajistit souhlas zákonného zástupce při účasti osoby mladší 18 let, je-li
bez jeho doprovodu.

8.7. Poskytovatel služby se zavazuje zajistit na místě poskytnutí služby odpovědnou osobu, která
proškolí příjemce služby a seznámí ho se všemi povinnostmi a podmínkami, kterými se musí řídit po
dobu uskutečnění služby.

8.8. Příjemce služby odpovídá za škody, které způsobí poskytovateli služeb z důvodu porušení pokynů
odpovědné osoby, se kterými byl seznámen před poskytnutím služby nebo prostřednictvím poukazu
a/nebo průvodního dopisu.

9. Reklamace
9.1. Poskytovatel služeb je povinen příjemci služeb zajistit poskytnutí služeb v souladu s uzavřenou
smlouvou, těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a obecně závaznými právními předpisy.

9.2. Nesplní-li poskytovatel služeb své povinnosti vyplývající ze smlouvy řádně a včas, je příjemce
služby povinen vady poskytnuté služby u poskytovatele reklamovat bez zbytečného odkladu,
nejpozději však do 14 kalendářních dnů od skončení poskytování služby. V případě, že poskytnutí
služby neproběhlo vůbec, je příjemce služby povinen vady poskytnuté služby u poskytovatele
reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 měsíců plynoucích od prvního dne, kdy
měla být služba poskytnuta.

9.3. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci písemnou formou (přičemž písemnou formou se pro účely
smluv uzavíraných mezi poskytovatelem služeb a příjemci služeb rozumí i e-mailová forma) a je
povinen v ní uvést číslo poukazu (pokud byl vystaven) a popsat vady poskytnuté služby.

9.4. Poskytovatel služeb reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne
jejího řádného uplatnění, vyřídí. Pro případ zamítnutí reklamace poskytovatel služeb zákazníkovi vydá
písemné odůvodnění (přičemž písemnou formou se pro účely reklamačního řízení rozumí i e-mailová
forma).

10. Ostatní
10.1. V případě doplatku za váhu, který se platí na letišti v hotovosti, platí pro všechny poukazy
zakoupené. Váhový doplatek: nad 100 kg je 400,- Kč, maximální povolená váha pasažéra pro let je
109 kg.

10.2. Z důvodu nárůstu cen paliva může být na letišti účtován PALIVOVÝ PŘÍPLATEK odvíjející se od
aktuální výše PHM. Doplatek se hradí na letišti v hotovosti.

10.3. Vyžaduje-li to správa, provozovatel letiště, může být účtován poplatek za parkování na úpravu
parkovacích ploch.

10.4. Objednaný videozáznam obdržíte do 14ti dnů. V případě nedodání videozáznamu z technických
důvodů (porucha kamery, závada paměťového média) garantujeme vrácení finančních prostředků do
výše pořizovací ceny videozáznamu.

11. Závěrečná ustanovení
Tyto všeobecné smluvní podmínky jsou platné od 1. 1. 2025.